суботу, 28 жовтня 2017 р.

Як з*явилися мої коропи кої...

Кілька днів тому мені зателефонувала Ткаченко О.Б. з повідомленням про відкриття у районному будинку культури виставки на японську тематику і запропонувала мені щось представити на даній виставці.
Проте у мене немає зовсім нічого, що було б пов*язане Японією: ні вишивки нитками, ні вишивки бісером, ні викладу каменями чи стразами...
Олена Борисівна закинула гачок: "А щось зробіть! Часу ще - 2 тижні!" Я відмовилась, тому що відчувала - не встигатиму практично. Та, як виявилося, наживку все-таки проковтнула))) Минуло три дні і я вирішила замовити якусь, хоча б невелику, картинку на японську тематику. В інтернет-просторі наштовхнулась ось на цих "невеликих" коропів кої (мріяла з часом купити й зробити картину, де цих рибок 9, проте тут "піджимав" час, тому буде їх у мене лише 2).
Вчора картину мені надіслали, а сьогодні вона вже й готова (алмазна техніка - викладка стразами). Завтра картина відправиться в багетну майстерню. Тож до виставки (на 6 листопада) встигне прибути вчасно!
Дякую Олені Борисівні за поштовх до створення ще одного експонату в мою домашню галерею!
ПРИМІТКА. Рибки кої - японська "золота" рибка. Символ удачі. Символізує цілеспрямованість, постійне досягнення результату.

2 коментарі: