четвер, 21 червня 2018 р.

Смородиновий джем

Джем і варення... В чому різниця? 
Варення з ягодами, а джем - протерта, практично желейна, однорідна маса.
Сьогодні я вирішила зробити смородиновий джем. Переглянула рецепти в інтернеті - і скрізь пишуть, що джем потрібно уварювати до тих пір, доки крапля, яку треба капнути на блюдце, не загустіє. І все це на маленькому вогні і досить довгий час.
Тож я вирішила скористатися способом, про який говорила у рецепті варення "Літо в банці".
Отже, смородину помила, відміряла 2,5 кг (решту в морозилку - і взимку на компот!), додала 1 склянку води і поставила на 5-7 хвилин на вогонь (за цей час двічі перемішала). Смородина прогрілась і пустила сік. Я потовкла її і перетерла на сітчатому друшляку. Сік використаю для приготування джему, а протерті відходи - в морозилку, й можна взимку додавати в компоти або киселі.
Отриманий сік (майже 2 літри) вилила в каструлю й поставила на вогонь. Відміряла цукор з розрахунку 600 г  на 1 л соку. Проте, коли сік нагрівся я не всипала в нього весь цукор, як радять в рецептах приготування джему. Саме тут настає момент скористатися способом "Літа в банці", тобто додавати по 1 склянці цукру після кожних 5 хвилин кипіння: додала 1 склянку, перемішала, дала прокипіти 5 хвилин, додала наступну склянку, перемішала, дала прокипіти 5 хв... І так до тих пір, доки не висипала весь відміряний цукор.
Розлила джем у банки, закрутила. У мене вийшло майже 5 півлітрових баночок джему. 
Можна розливати у банки, а можна у формочки, формуючи мармелад))) На фото добре видно, що джем має таку ж консистенцію

Немає коментарів:

Дописати коментар